HATAR x 2

Under dom senaste dagarna så har jag blivit riktigt förbannad på två saker. Saker som är små och som lätt kan väljas bort. Men om jag skulle göra det så skulle jag inte ha nått att skriva om här för er. Sak nummer ett innefattar ett otroligt jobbigt ljud som förekommer på mer än en hemsida. Det hatade objektet är alla jävla sämsta reklam banners som bygger en ram runt alla hemsidor som man vistas på, det är lurendrejar reklamer som vill att man ska göra tio sitt-ups eller skjuta en anka, smile ljud som stör en och en massa jävla må bra tidningar. Tyvärr så kan jag inte hindra dom här på bloggen utan att casha och det tänker jag fan inte göra!! Det borde finnas reglement eller dödsstraff på personer som tar betalt för att använda dom, fy fan!! Vem fan vill sitta och höra ett jävla barn skrik när man försöker hitta hyffsade serier att titta på? eller vem fan vill ha en banner som scrolla med dig på hemsidorna och sölar ner dom ? INGEN!!! Sluta göra keff reklam förfan!!! JAG HATAR VERKLIGEN DETTA!!! DET STÖR MIG SOM FAN!!!!
Ämne nummer två är om tv och alla skit program som sänds på dagarna när man kommer hem efter en slitig dag vid 5-6 tiden, vad är det på tv? jo Robot wars, kanske världens sämsta program. En rostig pappa och hans son som har byggt en robot i skjulet och som tycker det är en "sport" i att förstöra andras. SÄMST!!! Varför inte bara göra ett program? samla ihop alla hobby robotar och spräng skiten i luften så är det klart!! gör inte en program serie INGEN BRYR SIG!!! Om det nu är någon som genuint tycker det är kul sluta bygga robotar och läs min blogg, du kanske lär dig nått!!!!
Om det är möjligt så ska det genomföras!! Sluta bygga robotar och sluta göra keff reklam världen!!
Tack till David S.
/Christian

Kommentarer
Postat av: Jesus

min son, jag skall tala om för dig att det finns nåt som heter ad-blocker eller anti-banner som gör att man slipper "alla jävla sämsta reklam banners som bygger en ram runt alla hemsidor som man vistas på" som för övrigt är diverse porrsidor.



Jesus ser allt

2010-02-08 @ 19:42:58
Postat av: David S

Det känns bra att det där usla skitprogrammet får sig en törn i sidan.

Hur svårt kan det vara att visa något vettigt på tv en söndag t ex?

Det känns som om tv-bolagen borde veta att det ligger ett antal tusen svenskar tok bakis, som bara vill ligga kvar i sängen utan att palla ta sig upp och sätta på en film. Men nej, då visar man ett maraton med detta skit program, skärpning för i helvete.

2010-02-08 @ 19:49:35
Postat av: fredrik

helt fantastiskt inlägg!!

2010-02-08 @ 19:56:23
URL: http://skivrecensioner.blogg.se/
Postat av: Christian (admin)

Jesus! tack för tipset och du verkar ha god kunskap i vilka sidor som har dessa jävla skit system, Tyvärr så har både blogg.se och aftonbladet dessa sytem vilket jag syftade på om du har andra referens ramar så är det helt okej men det var inte det jag ville komma fram till, tack för visat intresse och hata mer!!



/Christian

2010-02-09 @ 00:57:22
URL: http://christianhatar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0