Snö eller sol=Pest eller kolera.

Under dom senaste åren har diskussionerna angående global uppvärmning, klimathot och massa annat skit lagt sig högst upp på listan över trender att hänga på. Man säger att det inte finns nån glaciär is kvar och att det blir varmare. Men när vi väl nu har den brutalaste vintern på länge och Washington är täckt av snö så klagar folk. Jag frågar mig själv då var tog den jävla värmen som skulle förstöra världen vägen? stack den till mars istället för att vi klaga så mycket? Men det är som vanligt man är aldrig nöjd, vilket kan vara bra för det mesta eftersom man hela tiden ska sträva efter att äga allt och ha det man vill ha i sitt liv. Men jag förstår inte alla jävla chock rapporter och experter som skriker ut att alla ska dö och att jorden som vi har idag inte kommer finnas kvar. Varför måsta man vänta in i det sista och sen slänga ut cash på att förhindra det när det ändå inte stämmer? Tydligen så har vi det inte mycket varmare just nu eller är det bara jag som har fastnat i en LCD tripp sen födseln? Varför klaga hela tiden, om man lever sitt liv som vanligt så ordnar det sig säkert. Varför göra så att andra saker lider i ens liv bara för att skippa att köpa fisk från kina? Det är just vad hela min blogg går ut på, att göra precis som ni vill och inte tro på massa skit som nån jävla professor som aftonbladet har talat med säger, "professorn" är egentligen någon avdankad bildlärare från Säffle.

Jorden är en förbrukningsvara!!! vill vi ha alla våra gadgets och kläder m.m så måste vi offra våran planet så enkelt är det, dumt att fatta!!! Det är ju upp till dig själv att göra dina val, jag vet vad jag vill och gör sedan så. Vill jag resa till Kambodja så tar jag flyget, inte fan går jag?! varför inte använda varorna som finns? dom kommer ju inte sluta tillverkas för det?! Sluta klaga på vädret i medier och hushåll!! den enda platsen man pratar om vädret är hos frisören och för oss som rakar oss så slipper vi det, perfekt!! Ännu en sak ur världen!! Och dom som ska ta beslut om hur man ska sattsa för att förhindra allt åker privatjet till mötena, rätt sätt att flyga på men kanske inte så bra när man strider mot hela diskussionen, dom får en liten hat för det.
Ni som kallar er experter, journalister, professorer och allmän kunniga släng er i väggen för jag gillar mitt liv och därför är ni faktiskt hatade. Global uppvärmning är bara en myt!!! vi använder upp våran planet och människan som ras är sämst på att tänka först göra sen, ska jag behöva bli statsminister för att bevisa det? TYDLIGEN!!!




För er som vill skippa vädret totalt GO BOLD!!!!!!
/Christian
Tack till!
Rob G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0