DAG 2, hatar fortfarande!

Kryssning - Den vise mannens dröm!

För att disskutera ett beteende som inte är accepteras är alla dessa jävla kryssningar, som åker hit och dit men inte till några vettiga destinationer. Vem var det som kom på idén? fanns det en efterfrågan ? jag tror fan inte det, eller ja, tydligen! men för att gå till botten med problemet så måste jag ha grundprincipen. Någon eller några vill gå på en "stor" båt och supa sig fulla. Man ville beblandas med gammla haggor och med fattiga svenssons som tror att dom vinner något på att handla "tax free" ! så på det hela stora är det en fest med billig sprit och en sovplats, det kan man ju förfan fixa vart som helst varför ska man gå på en båt? Men när man väl har druckit sin billiga sprit så blir man lite hungrig, då erbjuder dom monsterliknande bufféer för att möta aptiten på den där 200 kilos finnen som dragit i sig 15 öl, patetiskt!

Slutsatsen är väll den att jag inte förstår konceptet bakom att betala för att ställa sig på en båt i 48 timmar för att kröka. Hela kryssnings kulturen har blivit smittad av "dricka mest spy i korridoren"- syndrom, vilket förstör hela proccesen av företags utveckling. Men det finns faktiskt en possitiv effekt med kryssningar vilket är den att dom där riktiga idioterna som tycker sånt är kul samlas där och tar livet av varandra varje gång dom ses!

Så kryssningar och människorna som lever för det hatar jag och dom flesta har en tendens att bli mer hatad för att försöka övertyga mig om motsattsen.

Så mina vänner nu lämnar vi Kryssningar bakom oss och hittar ännu fler saker att hata!

/Christian 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0