DAG 3 - Fridays top five!

Vänner och ovänner idag kommer en top fem på vad vi ska hata idag, varje fredag kommer jag lista dagens, veckans eller bara allmänt saker som är skit! Det kan vara allt från kaninfoder till heliga maria men det kommer alltid vara legitimt. så dags för den första top fem!!

5: Under veckan som gått så har vädret varit skit! det har fallit fett med snö och man förbannar gud för vad som skett, men kommunen vill verkligen inte hjälpa oss Eskilstuna bor!!! Varför plogar man inte? hur fan ska jag kunna komma hem utan att bli blöt om mina skor? Detta är skit, betalar vi inte skatt för vissa tjänster i kommunen? Så nu tycker jag att man tar sig i kragen och skottar en väg hem till mig annars jävlar!! ska jag komma hem med blöta 1500:- sneakers varje dag? aldrig!!! ( Ni ser här hur lätt det är att bli hatad!)

4: Monsterkanin?! när jag såg denna bild blev jag bara arg, vem fan vill ha en monsterkanin? Tydligen så vill nordkorea det vilket kanske inte är så jävla onväntat. Dom säger att den ger mat till åtta personer, skitsnack?! men även om informationen är vag kring monstret så blir man ännu surare när man ser bilden, den säger helt enkelt TITTA PÅ MIG JAG KAN PHOTOSHOP, vilken sopa!!

3: Länge leve aftonbladet!! sidan som har allt man hatar och allt man älskar, våran kära kvällspress är dom inte underbara. Genom att "posta" allt som är sämst skänker dom mig otrolig glädje, men skit i det! nu har jag hittat riktiga idioter!! Alla ni som sätt den här annonsen är verkligen inta smarta, det handlar om nått jävla bantningspulver som har lett till att säkert nån rysk man har länsat deras konton. man vafan kom igen?! man ser ju förfan att det inte är samma tjej!!!!! Jag vet inte vad jag ska säga längre ?! finns det nåot hopp kvar för människan?! tror fan inte det, för er som blivit blåsta testa och träna istället för att leta öst europeiska pulver, snälla!!!!

2: Ett av veckans och dom senaste årens sämsta minne är bänkraderna på Mälardalens högskola. Jag själv är strax över 1,90 lång och trivs med min utbildning men om jag får dåliga omdömmen och resultat kan man skylla på en sak BÄNKRADERNA!!!! du har förstört mitt liv kära bänk! Skolan som ska vara så jävla innovativ har tydligen en inrikting för dom som är under 1.50 lång, jag saknar nämligen minst 20 cm för att kunna sitta bekvämt, Resultatet blir! Bra utbildning men inga knäskålar, SKÄRPNING!!!!

1: okej, nu är vi framme vid den första plats ett på Fridays top five!!!!! är ni beredda ?! Ja personen som är med säger allt! försök inte spela cool när du vet att du suger!!!! http://www.youtube.com/watch?v=N8MXij4D7Ls

Njut av helgen och hata mer!!! G G G G G GUNIT!!!

/Christian


Länkar till artiklar:

Monsterkanin! -
http://www.google.se/imgres?imgurl=http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/00272/NYHETER-11s20-kanin_272208w.jpg&imgrefurl=http://www.aftonbladet.se/nyheter/article473856.ab&h=338&w=438&sz=27&tbnid=xrZNnsMTNMF9-M:&tbnh=98&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3Dkanin&usg=__LLGTsK_KCzdY8ca8cYVvt4JTZuQ=&ei=w59iS-qSHcjz-QaI0rGiBw&sa=X&oi=image_result&resnum=2&ct=image&ved=0CAkQ9QEwAQ

Pulver - http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6506706.ab

Kommentarer
Postat av: Friman

Jag hatar bloggare som inte gör riktiga länkar! Hur jävla svårt kan det vara att tagga orden direkt i texten!? Internet var fan bättre på den tiden när folk inte kunde skriva ett enda ord utan att kunna åtminstone grunderna i HTML. FÖR I HELVETE, GÖR RIKTIGA LÄNKAR!!!

2010-01-31 @ 19:02:47
URL: http://www.discoroar.se/
Postat av: Anonym

ahahah YES!!! hata på friman!!

2010-02-01 @ 13:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0