Dag 4 !! Hej kom och hjälp mig ?!

Eskilstuna sattsar fortfarande på bussvärdar, [ HATAT ]

Kära vänner!! här om dagen skulle jag och en god vänn ta bussen hem för att slippa ovädret och dom oplogade vägarna (som tidigare nämts), men såklart så var den jävla bussen sen och vi fick stå där i frosten och se på massa keffa små kids!!! Efter cirka fem minuters försening så dyker en bussvärd upp. Va bra tänkte vi på samma gång slog mig tanken vad fan gör en bussvärd!!!! varför spenderar man sin tid som horiga fjortisar på torget i Eskilstuna under vinter månaderna. Men vad gör dom egentligen, I min research har jag upptäckt att deras jobb går ut på att fixa så att alla får en sitt plats!! kan invånarna inte hitta en egen plats eller ska man bli ledd?! vi är ju förfan inte direkt handlingsförlamade. Som vanligt så lägger kommunen massa skit pengar på att ha onödiga tjänster, vem fan vill knata runt på stan i en gul väst?!

För att komma tillbaks till historien så är det så kul att kärringen inte säger nått utan bara står där?! bra jobbat, hon borde få utmärkelse för månadens anställd för de är väll så dom jobbar! Jag tror att man kan hitta sin egen sittplats på bussen och att man kan koppla nummret på bussen med det på tidtabellen, annars ska man inte åka buss! för er som tycker att detta är bra så är ni förlorade själar!! Alla bussvärdar, vill ni utmärka er och göra erat jobb rätt säg till alla som står och skakar att bussen är sen istället för fejk-vänta på bussen, jävla sopor!!

Om man vill undvika dessa idioter börja gå och skit i busssen, köp en bil eller stöd taxi branchen förfan!

Ha En Trevlig Lördag, IDIOTER!!!!

/Christian..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0