Fy fan! jag hatar!!

Välkommen till Eskilstunas i särklass bästa blogg. Mitt syfte är att lista allt jag vet,ser och upptäcker som är sämst och som jag in i själen hatar!! Vad kan vara bättre än att ta ut sitt hat offentligt ? Min uppgift från ett flertal intressenter är att vara ärlig och att lista saker, beteende och värden som inte accepteras längre!! jag ska i all min glans övertyga och underhålla. Jag är här för människan för att visa på vad som gäller. accepteras det inte så hamnar det här!

För att förgylla mitt första inlägg ska jag lista ett mode som är onödigt och som inte kan accepteras!

Sandaler, turistens favorit! (Till Lillis och David E)

Sandalen skapades säkert från början i brost på material och pågrund utav den rådande värmen som spred sig runt buken på jorden, man ville inte ha vassa stenar och massa annat skrot förstöra dom ärofyllda soldaternas naturliga kraft, att kunna gå!

Men nu 2-3000 år senare ser jag fortfarande produkten som borde vara lika utdöd som dinosaurierna! hur fan kan man ärligt betala för en gummisula med karborre band? vad är drivkraften bakom köpet? vill man bli rånad på en marknad på Mallorca?

Ni vet ju alla själva när man ser en familj på fem personer glider förbi med sandaler och en nyinköpt digital kamera längs kroggatan på tenneriffa, det är en säker måltavla för den inhemska maffian. För tillfället skulle jag vill ha en systematisk utrotning av "plagget" sandal!! Men på vissa plan är den accepteras som ett komfertabelt mode, ja kanske om man lever ett svensson liv och är född 345 f.k! Och affärer tar fortfarande in produkten och den säljer säkert bra, den som köper en sandal har ett fel och det ska jag rätta till!

Om du vill bli rånad, våldtagen eller skrattad åt KÖP EN SANDAL! det är det klumpigaste och mest pinsamma plagg du kan köpa. Ta dina pengar och köp dig en extra natt vid ditt resmål, eller om du gör det värsta, bär sandaler på din fritid i din hemstad så finns det nog inget hopp kvar!

Så Sverige ta ståndpunkt och vägra sandal för fan! hjälp mig i denna kampanj i hatet mot världens fulaste plagg!

På återseende!
/Christian




Kommentarer
Postat av: fredrik

helt jävla genialiskt!! älskar dig haha

2010-01-28 @ 14:30:02
URL: http://skivrecensioner.blogg.se/
Postat av: Davidhehe

hahaha fyfan vad bra! Keep it up Christian, för fan, jävligt snyggt och kul! :)

2010-02-01 @ 23:16:16
Postat av: Mammis

Tänk på ditt språk min son :0), annars riktigt kul. Kanske dags att kasta dina sandaler verkar inte troligt att du kommer att använda dem.....

2010-02-03 @ 12:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0